Drukas un pēcapstrādes iespējas

Jau darba sākuma stadijā mums jāapzinās, ko vēlamies ieraudzīt un sajust gala rezultātā, kādam mērķim materiālus izmantos un apskatīs. Iepriekšējā rakstā tuvāk aplūkojām neizsmeļamo papīru daudzveidību un specifiku, kas jāņem vērā izstrādājot dizainu. Šoreiz iesim tālāk. Viens no pēdējiem, bet ne mazāk svarīgiem procesiem darba tapšanā ir druka un pēcapstrāde, ko tuvāk apskatīsim šajā rakstā.

 

Papīru daudzveidība

Uzsākot jebkuru projektu svarīga ir vīzija. Mums jāspēj nodefinēt uzdevumus un mērķus, un ko vēlamies redzēt un saņemt gala rezultātā. Jo vairāk pārzinām materiālus un tehniskās iespējas, jo vairāk varam radoši izpausties! Tā kā Ulme Advert komanda izstrādā grafisko dizainu dažādām reklāmas iecerēm, vēlamies plašāk apskatīt papīru daudzveidību un turpmākajos rakstos arī drukas un pēcapstrādes iespējas.

 

Dizaina tendences 2019

Vēl viens gads aizvadīts, pilns dažādu notikumu. Sajūtas un pieredzēto radām paši un pievelkam to, kas līdzīgs. Šādi visi esam saistīti un kopīgi veidojam lielu veselumu. Pētot šo veselumu, varam noteikt, kādā virzienā ejam un kā, visticamāk, izpaudīsimies. Šoreiz apskatīsim cilvēku uzvedību ikdienā, virzību dizainā, mākslā un reklāmā. Aplūkosim, kur esam nonākuši un kas mūs sagaida 2019. gadā.

 

Ziemassvētku kartiņas savām rokām

Vismīļākās dāvanas bieži vien izrādās tās, kas pašu rokām darinātas. Mēs aicinām tevi izmantot Ulme Advert grafiskā dizaina idejas, papildināt tās ar savu individuālo rokrakstu un radošo lidojumu un radīt unikālas apsveikuma kartiņas. Varbūt tieši šo kartiņu izveide vai saņemšana kādam uzburs neatkārtojamu svētku sajūtu, atklās dziļi snaudošu talantu un radīs sirdī paliekošas atmiņas. Varbūt tieši šīs kartiņas saistīsies ar kaut ko pasakainu, brīnumainu un gaišu.
Kartiņu gatavošanai materiāli var būt visdažādākie. Nekas nav jāpērk, tikai jāpalūkojas, kas paslēpies kādā no rakstāmgalda atvilktnēm tepat pa rokai. Lai izdodas!

 

Vai papīru aizstās dators?

Esam pieraduši pie elektroniskiem rēķiniem, e-pastu plūsmas, kura reizēm netiek pat apskatīta, bildēm un tekstiem datora monitorā. Tādēļ jau kādu laiku aktuāls ir jautājums, vai nākotnē papīru aizstās dators? Viss atrodas kustībā un paši nosakām savu attīstību un virzību, tādēļ bažām nav pamata, ir taču izvēle!

 

Kādēļ apmeklēt izstādes?

Šobrīd šķiet, ka viss atrodams un aplūkojams viena pieskāriena attālumā ar interneta un dažādu tehnoloģiju palīdzību. Mums nav jāiziet no mājas, lai aplūkotu, piemēram, renesanses meistaru gleznas vai uzzinātu, kas jauns kādā jomā. Un tomēr mēs ejam.

 

2018. gada krāsa – ultravioletā!

2018. gads jau vairāk kā pusē, siltais laiks mūs lutina un Ulme Advert radošā rosība turpinās. Top dizaina skices un vēl nebijuši koncepti. Domās par topošajiem projektiem esam neierobežoti, vēlamies iet tālāk un iedvesmot un tieši šāda ir arī 2018. gada krāsa.