Knauf K-Line flīžu līmju reklāmas kampaņa

Knauf flīžu līmju sērijā ietilpst 6 produkti, kuri ir piemēroti dažādām flīzēšanas darbu virsmām un telpām – vannasistabām, koridoriem, dzīvojamām telpām, terasēm, sienām un grīdām. Katrai flīzēšanas virsmai ir specifiskas prasības attiecībā uz temperatūru, mitrumu, cietēšanas ātrumu utt. Šo specifisko prasību izpilde Knauf kvalitatīvajām flīžu līmēm ir pa spēkam, turklāt, nodrošinot ātru un augstvērtīgu darba rezultātu!
Reklāmas ideja ir balstīta uz asociatīvo līdzību ar sešiem specvienības profesionāļiem. Specvienību raksturo tādi atribūti kā meistarība, profesionalitāte, ātrums, precizitāte, atbildība, sadarbība, uzticība, spēja būt vienmēr īstajā laikā un īstajā vietā. Šīs īpašības iemieso Knauf K-Line superlīmju komanda, kurā katrs specvienības biedrs ir speciālists gan noteiktā jomā, gan veido perfektu saderību kā vienots organisms, teicami darbojoties sistēmā. Iekšā vai ārā, sausumā vai mitrumā – vienmēr un visur Knauf K-Line īpašā vienība padarīs darbu ātri, precīzi un kvalitatīvi!

Kampaņas mērķi

Informēt mērķa auditoriju par jauno flīžu līmju sērijas paplašināto sortimentu, iepakojuma dizainu un produktu nosaukumiem. Kampaņas periods: 2013. gada februāris-marts.

Komunikācijas materiāli

K-Line logo, reklāmas modeļu fotosesija, buklets, plakāts, Roll Up stends, reklāmas vobleris, Outdoor un Indoor baneri, automašīnu dizains, video reklāmas klips, interneta baneri, radio reklāmas džingls, kampaņas landingpage (piezemēšanās lapa), preses makets, prezentācijas materiāli – dokumentu mape, prezentācijas templeits, aploksnes dizains, piezīmju papīrs, blociņš, dāvanu maisiņš, krūzītes, personalizētas USB zibatmiņas, pildspalvas, sublimācijas lentas, reklāmas konfektes.

Kampaņas mediji

TV reklāma, prese, radio, digitālie mēdiji, vides reklāma.

Reklāmas kampaņas video