5 iemesli, kāpēc izstrādāt zīmola vizuālo identitāti

 

Izstrādājot dažādus reklāmas materiālus, Ulme Advert dizaineriem jāvadās pēc katra uzņēmuma noteiktām stilistiskām vadlīnijām, piemēram, logotipa novietojuma, fontu izmantojuma, krāsām, pieļaujamām atstarpēm, konkrētu reklāmas materiālu dizaina utt. Šajā bloga rakstā lasi galvenos argumentus, kāpēc tik svarīgi izveidot sava uzņēmuma stilistiskās vadlīnijas – seju.

1. Uzticība.

Uzņēmuma vērtībām jābūt skaidri nolasāmām zīmola identitātē. Efektīvi un veiksmīgi izveidota identitāte cilvēkos rada uzticību pakalpojumiem un produktiem.

2. Atpazīstamība.

Viens konsekvents vizuālais tēls palīdz veidot atpazīstamību. Šādi, ievērojot vienotu stilu un izstrādājos vienotas reklāmas kampaņas, mēs vieglāk spējam komunicēt savu vēstījumu dažādos reklāmas materiālos un medijos. Tiek nodrošināta atpazīstamība un uzņēmums paliek atmiņā. Vienotas vadlīnijas ziņojumu padara arī skaidrāk uztveramu, īpaši laikmetā, kad informācijas daudzums mums apkārt ir patiesi liels!

3. Klienti.

Izstrādātais dizains mērķauditorijā rada noteiktas sajūtas, tas palīdz komunicēt uzņēmuma vērtības un “personību”. Tā ir iespēja klientam sasaistīt savas vērtības ar to, ko piedāvā tavs uzņēmums. Vizuālā identitāte palīdz izveidot saikni starp klientu, produktu un kompāniju.

4. Reklāma.

Jo vairāk platformās redzams reklāmas ziņojums, jo lielāka iespēja palikt atmiņā, izveidot jaunus kontaktus kā arī atgādināt par sevi esošajiem klientiem. Taču, lai tiktu skaidri nodots ziņojums, vizuālajiem materiāliem jābūt vienotā stilā un viegli uztveramiem, kas ir viens no galvenajiem uzdevumiem, izstrādājot uzņēmuma korporatīvo stilu.

5. Izcelies pūlī!

Vienota vizuālā tēla izveide palīdz tavam uzņēmuma izcelties un nodalīt Tevi no konkurentiem. Tā ir iespēja izcelties pūlī!

Vizuālais tēls ir galvenais uzņēmuma ziņojuma nesējs, tas palīdz veidot veiksmīgas un ilgstošas attiecības ar klientiem un ietver visu uzņēmuma būtību. Veido savu tēlu, nodod vēstījumu un vērtības, un kļūsti pamanāms!