7 PADOMI MĀJAS LAPAS IZVEIDEI

Mājas lapas izveide ir arvien pieaugoša aktualitāte uzņēmumiem. Tas ir lielisks instruments, kā komunicēt ar esošajiem un topošajiem klientiem, virzīt produktus, pastāstīt par savu darbības jomu un pakalpojumiem. Esi ieplānojis sava uzņēmuma mājaslapas izveidi? Iepazīsties ar šiem 7 padomiem, kas palīdzēs Tev sasniegt uzņēmuma mērķus!

1. PLĀNA IZSTRĀDE – DAĻA NO UZVARAS

Arī izstrādājot mājaslapu, ir vajadzīgs plāns, kurā jāsaredz, kādu ceļojumu veiks apmeklētājs, no pirmā vietnes aplūkojuma līdz brīdim, kad viņš kļūs par klientu. Kādas sadaļas viņš apmeklēs? Vai izveidotā struktūra būs viegli uztverama? Vai viegli orientēties mājaslapā? Kādu saturu lasīs, ko aplūkos un ko meklēs? Mums jāspēj paredzēt soļus, kurus veiks apmeklētājs un to loģiska secība.

2. AICINI UZ DARBĪBU!

Veids, kā varam virzīt apmeklētāju un rādīt ceļu, ir ieviešot norādes – pamudinājumus uz darbību (no angļu val. – CTA ­– call to action). Pogas aicinājums uz darbību ir viens no elementiem, kas mudina lietotāju uz nākamo darbību kas jāveic lapā. Šādi mājas lapa kļūst vieglāk lietojama un mēs izveidojam ceļu, pa kuru virzīties apmeklētājam.

3. SOCIĀLIE TĪKLI – IESPĒJA PLAŠĀKAS AUDITORIJAS APTVERŠANAI

Dod iespēju klientam sekot un dalīties ar tavām ziņām sociālajos tīklos. Pogas un ikonas, uz kurām varam uzklikšķināt, mūs aicina uz darbību un iesaistīšanos, un šādā veidā mājas lapa kļūst redzamāka, bet pakalpojumi – pieejamāki lielākai auditorijai.

4. DIZAINS, KAS VEIC SAVU FUNKCIJU, IEDVESMO UN IR ATMIŅĀ PALIEKOŠS

Efektīvam mājas lapas dizainam ir jāpilda sava funkcija, jānodod īpašs vēstījums, vienlaikus iesaistot apmeklētāju. Faktori, kas ietekmē dizainu ir, piemēram, konsekvence, laukumi, tipogrāfija, attēli, vienkāršība un funkcionalitāte, tas viss attiecas uz laba dizaina izveidi. Jāzin, ko izcelt un, kā elementi mijiedarbosies un veidos kopskatu. Mūsdienās lielu popularitāti ieguvušas aplikācijas un mājas lapu sagataves (templeiti), kuros atliek vien ievietot tekstus un bildes, un mājas lapa jau gatava! Tomēr neaizstājams un nepieciešams ir profesionāla dizainera darbs. Tas sevī ietver zināšanas par kompozīciju, tekstu veidošanu, bildēm, to kvalitāti un izmēriem, krāsām un individuāliem radošiem risinājumiem. Mājas lapas veidošanas procesā dizaineris, ar savu redzējumu, spēj radīt tieši Tavam uzņēmumam nepieciešamo. Mājas lapa izcelsies, būs atmiņā paliekoša, nodrošinās komunikāciju un vieglu atrašanu interneta meklētājos, kas veicinās uzņēmuma izaugsmi.

5. ATTĒLI UN VIZUĀLIZĀCIJAS KĀ NEATŅEMAMA DIZAINA SASTĀVDAĻA

Attēls ir instruments, kas palīdz uztvert domu un pasvītro tekstuālo informāciju. Koša fotogrāfija, 3D vizualizācija, grafisks attēls, ilustrācija vai zīmējums var būt lielisks veids, kā pasvītrot tekstā izklāstīto domu un piesaistīt uzmanību. Iespējams, tieši procesa foto uzņēmums radīs interesi par Tavu darbības jomu un uzticību no klienta puses!

6. ZIŅOJUMS, KAS PASAKA GALVENO UN IEDROŠINA RĪKOTIES

Ziņai, ko vēlamies nodot, ir jābūt viegli uztveramai un saprotamai. Paturi prātā, kāda ir Tava mērķauditorija! Kādi jautājumi radīsies mājaslapas apmeklētājam un vai uz tiem ir viegli atrodamas atbildes? Vai ziņa, ko nodod ir viegli uztverama un vedinās apmeklētāju uz sadarbību?

7. SATURA STRUKTŪRA – PAMATS VEIKSMĪGAI ZIŅOJUMA NODOŠANAI

Rakstot ziņojumu, ir svarīgi ievērot satura veidošanas principus. Tas palīdz veiksmīgi komunicēt ar lasītāju un arī Google mājas lapu uztver kā draudzīgu un svarīgu, rādot to plašākai auditorijai.

 

Veidojot saturu, jāpievērš uzmanība šādām lietām:

 

  1. Virsrakstā jāiekļauj galvenais atslēgas vārds;
  2. Saturam jābūt sadalītam paragrāfos (katrs 3-6 teikumi), papildus ieteicams izmantot apakšvirsrakstus;
  3. Virsrakstus ieteicams formatēt, jo šādi Google nolasa atslēgvārdus;
  4. Jāizmanto uzskaitījums un numerācija;
  5. Jāizceļ svarīgākā informācija (jāiezīmē treknrakstā);
  6. Svešvārdi un uzņēmumu nosaukumi jāformatē slīprakstā.

 

Izpratne par šiem jautājumiem Tev palīdzēs mājas lapas izveidē vai pārbūvē, jaunu klientu piesaistē un attiecību uzturēšanā ar jau esošajiem klientiem. Ulme Advert radošā aģentūra ir jūsu rīcībā, lai palīdzētu sasniegt uzņēmuma mērķus un nodrošinātu mājas lapu izveidi. Mūsu komanda, izstrādājot mājas lapas dizainu un saturu, pārdomā gan iepriekš minētos jautājumus, gan daudzus citus. Mēs domājam par mājas lapas struktūru un saturu, tehniskajām iespējām, dizainu – krāsām, butrveidoliem un radošu vizuālo tēlu, kas piesaista uzmanību. Katra šī detaļa rada iespaidu, kas paliek atmiņā apmeklētājam un veido tēlu uzņēmumam.


Sazinies ar mums un kopā radīsim lieliskas mājas lapas!